OMG - רשימת מוזמנים מלאה ב25 דקות!

394
הצעד הראשון בתכנון חתונה הוא גיבוש רשימת מוזמנים * כך תעשו זאת בלי ללכת לאיבוד בין ערימות של פתקים ושמות מחוקים (ספויילר: ויש גם אפליקציה שתקל עליכם/ן את החיים!)
OMG - רשימת מוזמנים מלאה ב25 דקות!
להשראה, טיפים ייחודיים והמלצות חמות עקבו אחרינו באינסטגרם!

הנה הגיע הרגע להפשיל שרוולים ולגבש את רשימת המוזמנים לחתונה.

כן, ממש ככה – אומנם נדמה שיש עוד זמן לזה, אך למעשה מדובר בצעד הראשון שצריך לעשות, אפילו עוד לפני שתחפשו לוקיישן לאירוע. רק שבניגוד לרשימת קניות לבית, רשימת מוזמנים לחתונה, איך לומר? טיפה מסובכת יותר.

למזלנו, אנחנו נמצאים בשנת 2019 והטכנולוגיה עומדת לרשותנו.

חברת iEvent פיתחה פתרון דיגיטלי מתקדם המאפשר גם לנהל את רשימת המוזמנים שלכן ישירות מהאתר, גם לשלוח עד 200 הזמנות מעוצבות אישית ללא עלות ישירות לוואטסאפ או למייל, וגם לקבל אישורי הגעה דיגיטליים, מה שיחסוך לכם זמן יקר וכסף.

למי שבכל מקרה רוצה לנהל את כל ענייני רשימת המוזמנים, הכנו כמה טיפים קריטיים שיעזרו לכן לקצר זמנים ולייעל תהליכים:

שלב א': איך מתחילים לתכנן את רשימת המוזמנים? (טיפ הזהב שלנו)

אנחנו יודעים. הדבר הכי מפתה הוא לשלוף דף A4 מהמדפסת, להתיישב עם בן או בת הזוג על המיטה ולהתחיל לזרוק שמות, נכון? זה אולי רומנטי, אך לא יעיל בעליל – והרשו לנו לחסוך לכם לחצים מיותרים ודפים מפוזרים שתנסו לאחד לרשימה אחת שנה אחר כך...

קודם כל, יש לנו טיפ שיקל עליכם את החיים (אמרנו לכם, הגענו ליקום הזה כדי להפיץ אור ואהבה). ראשית הורידו את אפליקציית Contact to Excel שכפי שבטח הבנתם משמה – פשוט מורידה את רשימת אנשי הקשר שלכם מהנייד אל רשימת אקסל חיננית.

הפלא ופלא! בלי לכתוב על דף שמות ומספרים, בלי להעיק על אמא ואבא שיקדישו את השבועיים הקרובים לשליפת מספרים של מוזמנים מהנייד (שבועיים? אולי חודשיים!) – במקום פשוט קחו או המכשירים שלהם, שלפו את אנשי הקשר שלהם בקלות אל עבר גיליון אקסל חגיגי ושלחו לעצמם למייל. צ'צ'ינג.

שלב ב': אקסל זה החיים והחיים זה אקסל – נראה מסובך, פשוט לאללה

מה שמוביל אותנו לטיפ הקריטי הבא – חובה לנהל את רשימת המוזמנים רק על גבי אקסל! גם אנחנו סולדים ממספרים, אך זה פשוט בגדר מאסט. כך לא תבזבזו זמן ותלכו לאיבוד בין שמות, מספרים, פתקים ומחיקות – כאילו שהאייטיז שוב כאן.

היופי הוא שרשימת המוזמנים שתכינו ממש עכשיו, תהפוך בהמשך לרשימת סידורי ההושבה לאירוע (ותחסוך מכם לחצים אדירים בשלבים מתקדמים יותר של תכנון החתונה), ובעתיד הוורוד יותר – תהפוך גם לרשימת מעקב המתנות לחתונה, שזה חשוב בפני עצמו!

באקסל תוכלו לסדר קטגוריות בקלות. בשלב הראשוני, קטגוריות כמו "שם", "כמות" (כי אם מזמינים את יוסי מהעבודה עם בת זוגתו, לא חייבים לכתוב פעמיים "יוסי" ברשימה, אלא – פשוט להוסיף רובריקה של כמות ותחתיה לציין "2"), "קיבל הזמנה?", "אישר הגעה?".

בהמשך תוכלו להוסיף הערות לצד שמות המוזמנים ("מוזמן מתנדנד", "צורך בנגישות", "טבעוני") – וברגע שיהיו שינויים (כמו מוזמן, הידוע בכינוי "דוש", שמודיע שיש לו חתונה של בת דודה באותו היום ולכן לא יוכל להגיע) – תוכלו להסיר שמות מהרשימה ולהבין מה מספר המוזמנים העדכני בקלילות. פאן, פאן, פאן.

שלב ג': איך מחליטים את מי להזמין?

לפני הכול, נסו לתכנן את גודל החתונה – קטנה ואינטימית? הוליוודית וענקית? בהתאם לבחירתכם – שחררו חבל להורים ולמשפחה להזמין "מוזמנים חיצוניים", ובחרו גם אם להזמין את כל החברים מהעבודה, או אולי רק את הקרובים באמת.

התשובה לכך היא פשוט נגזרת של גודל החתונה – ככל שמדובר בחתונה קטנה יותר, בחרו רק באנשים הקרובים באמת לליבכן, ולהפך - אם מתוכנן אירוע גדול.

אל תשכחו לנסות להתחשב גם בהורים – זה נכון שחצי מהאנשים שהם מתכננים להזמין אתם לא ממש מכירים (או סיימתם להכיר בגיל שש), אבל תזכרו שגם הוריכם חיכו לחתונה ושהם מתרגשים לא פחות.

הם מגזימים בכמות? נהלו איתם משא ומתן כשתסבירו להם שאתם לא רוצים חתונה ענקית, אבל אל תחתכו להם את החבל כליל או תקלעו לריבים מיותרים סטייל "אתם חושבים רק על עצמכם!" והפייבוריט "זה בכלל החתונה שלי!!".

כולנו היינו שם, זה לא מחזה נעים וייסורי המצפון גם ככה יציפו אתכם שתי דקות אחר כך. לא כדאי לתעל את האנרגיה להחלטה על גן או אולם? ;)

עכשיו, כשסיימתם לגבש את רשימת המוזמנים, תוכלו לדעת אילו לוקיישנים רלוונטיים עבורכם – ובקרוב תוכלו לשחרר את ה-save the date הנכסף!

0 תגובות